Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

pain!

Kategori: Allmänt

Jag säger bara så här: TRÄNINGSVÄRK!!!
Min rumpa, lår och armar men framförallt min stackars rumpa hahha ;)
Men såå skönt att vara igång igen :P
 
Har pluggat massor idag, blev 20 sidor så nu har jag bara 49 sidor kvar tills på tisdag.
 
Var en runda hos pappa nu på kvällen och fixade Alice öron och mös med Snobben :)
 
Nee vet ni vad nu ska jag kolla klart på min film så nu får klara er med ett litet inlägg ikväll ;)
 
Sov gott sen natti puss
 
 
Detta är Manolito IX även kallad Manno och han var min först egna ponny när jag var lite.
Massa vinster har vi i både hoppning och dressy.
Världens finast ponny!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: