Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Life will go on

Kategori: Allmänt

Måndag förmiddag och jag sitter med min frukost efter jag har tränat och duschat nu på morgonen :)
Idag blev det 70min PW och lilleman passade på att bada i havet på vägen och sen när vi kom hem så blev det lite styrka, så ikväll kommer jag väl känna träningsvärken ;)
Men det gillar vi haha
 
Börjar strax tvätta så ska ner och slänga i maskinerna och sen får jag fortsätta med plugget under tiden dom går.
Ska iväg och handla lite idag med, Darre behöver foder och jag ska fylla på lite i kylen inför veckan.
 
Nej dax att hälla i sig det sista av frukosten och sen sätta fart..
Ni får ha en bra dag :)
Puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: