Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

I will succeed

Kategori: Allmänt

Har ni varit ute och solat och badat idag?
Det har inte jag!
 
Har roat mig med att städa och plugga idag ;S
 
Matten rullade på ganska så bra idag tills mitt huvud förvirrade sig själv totalt!
Så det fick bli paus och 1 timmes PW såhär på kvällen.
Får fortsätta med matten i morgon och se om mitt huvud vill tänka rätt då :O
 
Blir strax duschen för min del för är lagom svettig haha
 
Sen får det bli soffan en stund för att sedan slänga sig i sängen och förhoppningsvis drömma något söt ;)
 
Annars har jag inte så mycket mer att berätta tyvärr.
Sista dagen i morgon sen börjar skolan igen !
Kommer bli mycket framöver med allt. skolan, träna, jobba, ha träning osv. och helst hinna leva livet också ju!
 
Men men tar ett tag innan man kommer in i rutinerna sen kommer det nog att rulla på bra tror jag :)
vill man så kan man ;)
 
Ni får sova gott sen när det är tid för er så hörs vi mer i morgon
 
Natti natti
Puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: