Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Mirror on the wall, here we are again

Kategori: Allmänt

Jag har hela tiden sen jag flyttade in i min lägenhet sagt att jag har ett spöke här.
Grejor som försvinner, kläder som jag blir av med som sedan ett två tre kan ligga mitt på golvet när man kommer hem en dag eller när man vaknar.
Så igår när jag fotade mig i speglen så kommer det någon form av skugga, eller ja mer om ni tänker er en tunn dimma med på bilden i en konstig form. det läskiga är att det ser typ ut som den kommer från min mun och omfamnar mitt ansiktet :S och detta blev inte bara på en bil utan 2 av 4 :O
Jätte skumt va det iaf och jag vet att det inte är något på speglen eller refelx för då skulle det ju komma på de andra bilderna med !

Men men...

Igår började jag och Darre men 30 min PW innan jag skulle till skolan.
Började klockan 8 igår och hade matte i 2 timmar.

Sen gick jag hem och slängde i lite tvätt, pluggade lite och åt lunch.
Hängde tvätten uppe i lägenheten så jag kunde komma iväg.
Skulle inom pappa på vägen till stallet och fixa lite med företagets papper.

Hämtade Louise på vägen och sen körde vi och handlade lite extra foder till Sladdisen så hon kan lägga på sig lite hull igen. För som det är nu, så har hon inget alls!

Väl i stallet fixade vi allt det vanliga och sedan tog vi hästarna och skrittade ut en mysig runda :)
Klockan springer ju som vanligt iväg när vi är där tillsammans så vi båda fick bråttom hem sen haha

För mig blev det bara lite mat och en massa plugg när jag kom hem.

Just det, glömde ju att mina surdegar fick mat igår och det ser bra ut än så länge vad jag vet ;)

Har varit ute och cyklat med lilleman nu på morgonen så nu blir det dusch och sen skolan.

Hoppas ni orkade läsa allt för blev ju en hel del :)

Vi hörs senare puss och kram





<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3644403/darkriverside?claim=frj3w9kw8sr">Följ min blogg med Bloglovin</a>

Kommentarer


Kommentera inlägget här: