Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

It's like a dream, no end and no beginning

Kategori: Allmänt

Jag skyller på min dumma förkylning för jag har varit så dålig på blogga ! :)

Ska försöka summera dessa 2 dagarna utan att det blir allt för långrandigt och tråkigt för er.

Måndagen var det plugg och sedan efter lunch blev det möte, verkar väldigt lovande :)
Återkommer mer om det när jag vet mer ;)

Stallet såklart efter det, hade ombyte med mig så körde direkt ut dit.
Fixade stallet och så sen blev det lite skritt för Madeira :)
Ploppi fick stå för klockan blev så mycket tyvärr :´/

Idag tog jag sovmorgon i hopp om att bli kvitt förkylningen, vet dock inte om jag lyckades.
Tog en tur ner till Malmö och hämtade färg till pappi så han kan fortsätta jobba.

Sen vidare till stallet efter det och hade äntligen Louise med mig ut  :D
Vi fixade stallet, sen skrittade hon Ploppi och jag jobbade Maddisen på banan. Tränade på att hon ska lyssna på mig och inte tro hon vet allt vad som komma skall ;)
Gick över förväntan då hon var ganska på, men skam den som ger sig :)
Tränade lite ryggningar, ökad trav och att hon fattar galopp lungt och fint och inte som hon var på väg ut ur startboxen ;)

Har pluggat och vilat ikväll bara.
Hoppas på att må betydligt bättre i morogon när jag vaknar annars blir jag besviken !

Nu ska jag nanna kudden. Vi hörs snart igen :)

ja just det.. glömde ju !
Beställde detta idag :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: