Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

I'm no angel

Kategori: Allmänt

Har precis varit ute en runda med lilleman i regnet och var ganska d´skönt att komma ut en runda men jag var ju väl påklädd med massa 4 lager kläder på överkroppen ;)
 
Är rena sjkstugan här hemma just nu.. Darre äter ju sin antibiotika för tassarna och det fungerar hur bra som helst så hoppas det håller i sig :)
sen började jag på min antibiotika igår kväll för dom dumma streptokockerna i halsen. Men jag hoppas att det går betydligt bättre denna gången och att sen alla virus och bakterier håller sig borta från min hals så tonsillerna kan få läka ut så jag slipper opereration!
 
Hade bara tönkt fixa lite här hemma idag och ta det lugnt, får se lite hur mycket kroppen orkar med.
I morgon ska jag till pappa och passa hus och hundar för dom kör till Göteborg över dagen. Funderade på om jag ska måla lite då men får se vad jag orkar helt enkelt!
 
Jag vill såååå gärna att det ska vara December nu för jag vill baka lussebullar hahaha
det har liksom fastnat i huvudet på mig, kan tom. känna doften av dom redan ;)
 
Nej lite morgon smoothie för magen kurrar
 
Hörs kanske senare
Puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: