Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Tävlingshelg

Kategori:

God morgon!
Sitter i bilen på väg till Munka för B ska tävla så ska hjälpa henne lite.
Regningt och allmänt tråkigt väder men man kan ju hoppas att det klarnar upp lite som der gjorde igår :)

Veckan har verkligen varit full rulle med massa jobb, behandling hos osteopaten, tjejmiddag och lite träning.
Kollade på Emma och Christer igår när dom tävlade med Angi och Nasi :)
båda ligger i ledning till idag så håller tummarna och hoppas vi hinner hem och se deras finaler idag :)

Min syster hade lilleman igår när jag var iväg så han slapp vara ute hela dagen i regnet och sen kollade vi film på kvällen när jag kom hem.. kollade på Johan Falk De 107 patrioterna.

Nej kommer uppdatering ikväll om alla resultat
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: