Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

When we all give the power

Kategori: Allmänt

Då var helgen här :)
Ligger och slappar i soffan och har det allmänt bra :)
 
Jobbade i hbg i förmiddags sen körde jag till min bror och hans familj och busade med min kära brorsdotter !
Får ju passa på för sen försvinner dom iväg på semester och då dröjer det innan man ser dom igen :S
 
Väl hemma så slängde jag i mig lite mat och sen diskade jag och fixade lite här hemma medans min kära hund passade på och sova lite ;)
 
Ikväll har jag varit ute i stallet och plågat Belinda och seven med lite hoppträning.
Men dom va duktiga båda två och skötte sig väl ;)
Blev en hel del kontroll och avstånd för att sedan avsluta med en bana :)
 
 
 Nee nu ska jag kolla lite tv innan det blir dax för sängen för min del
 
Natti natti sov gott
puss
 

Kommentarer

  • Belinda säger:

    Tack för hjälpen! Det var jobbigt ja, tur du är så snäll som ger mig och Seven skritt pauser :)

    Svar: Så lite så gumman :)haha ja men vill ju inte ta livet av er ;)
    Camilla

    2012-07-21 | 00:52:04

Kommentera inlägget här: