Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

We all stand together no matter what

Kategori: Allmänt

Denna dagen har varit lååååång !
 
Sov typ inget inatt för min kropp tyckte inte den behövde det och kändes helt ok i morse var pigg och så men efter dubbla jobb, när jag väl var hemma och hade fått i mig lite mat så skulle jag verkligen inte ha satt mig ner för då dog jag !! hahahahaha
 
Hade planerat en pw ikväll men flyttar den till i morgon bitti innan jobb.
Får ju vara lite rädd om kroppen så jag inte blir dunder sjuk igen !
 
Bloggar mer i morgon för nu ska jag försöka sova lite så jag inte kör en repris på denna dagen ;)
 
Och! För er som känner min hund så sover han självklart redan ;)
 
 
Natti natti sov gott
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: