Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Våran alldeles egna hjälte

Kategori: Allmänt

I morgon (onsdag) klockan 08,45 kommer jag sitta bänkad framför tvn och titta på vår egna hjälte Fredrik Bülow, när han ska vara med i tv4 nyhetsmorgon.

Allt startade med att Fredrik tröttnade på allt våld mot oss tjejer på helgnätterna när man ska ta sig hem från krogen eller vännerna.
Att han sätter sig i sin bilen för att se till att så många tjejer kommer hem säkert torsdag-lördag natt vecka efter vecka för att sedan upp och jobba förmiddagen efter säger allt om hur underbar han är.
Detta gör han utan att ta betalt bara för att vi ska kunna känna oss säkra från alla idioter som finns där ute.
Man kan bara hoppas att det finns fler som dig Fredrik som väljer att fortsätta med detta nu när du lämnar skåne för nya äventyr och att de gör det med samma oegoistiska egenskaper som du har.
 
 
Att det finns en människa med ett hjärta som dig är helt otroligt och du gör så att världen blir lite bättre enligt mina ögon.
Finns många som kommer sakna dig när du flyttar och jag är en av dom.
Lycka till i morgon och njut av erfarenheten och all uppmärksamhet du får för du är värd den :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: