Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

OS-feber

Kategori: Allmänt

Åhhh spänningen idag kommer vara olidlig !! Men på ett bra sätt :D
 
Våra Svenska ryttare är verkligen så grymma. Helt underbart är det.
Nu håller vi tummarna att alla Svenska hästar är fräscha och att dom lätt travar sig igenom morgonens veterinär besiktning och efter det lyfter på sina hovar och inga rivningar i banhoppningen :)
 
Jag kommer sitta och kolla på hela banhoppningen idag som börjar 12.30 och om jag hade hjärtat i halsgropen igår så är det nog inget jämförbart med vad jag kommer ha idag !
Det är tur man får en vilodag sen innan det är tid för Dressyryttarna att börja tävla ;) haha
 
Ligger 2 klipp på svtplay om Fälttävlan. Ett där Maria Gretzer pratar om chanserna för svenskarna idag samt ett där en reporter har gjort en liten sammanfattning :)
lägger länkarna på slutet om ni vill titta :)
 
Tycker det är riktigt kul att svt har ändrat om i sin tablå och visar all hoppning idag på tv!
Nu blir det 5 timmar häst på tv istället för en timme på tv och resten på websändning !
Det är ganska STOR skillnad :)
 
 
För övrigt har min feber börjat lägga sig så det är riktigt skönt ! Jag hoppas att den har hjälpt till att få bort skiten ur min kropp så jag kan börja bli friskare snart :)
 
Har ju köpt nya träningsskor att ha ute för dom gamla började bli lite väl slitna :P
Bild kommer senare :)
 
Vi hörs mer senare :)
 
Länkarna:
 
Det får ju självklart bli en bild på Sara och Wega från gårdagens terräng.
Nerhoppet är ca 2 meter!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: