Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Living in a dream in my own paradise

Kategori: Allmänt

Halloj mitt i natten !
Hoppas ni har haft en bra kväll, det har iaf jag haft ! :)
Men börjar med eftermiddagens aktiviteter...
 
Efter frukosten/Lunchen så la jag på plats tvätten som hade hunnit torka :)
Sen va jag flitig och drog fram spisen och städade den och bakom..
kan ju säga att det var välbehövligt!!!
 
Kvällens middag blev ris, kotletter, broccoli och en god sås gjord på cream fraiche med sommarörter, lite grädde, salt och peppar och sedan halva cocktailtomater i den.
Kan bara säga att det blev helt underbart gott :D
Slänger in en bild lite längre ner på det.
 
Efter maten slappa jag lite innan jag och Darre tog oss till skogen och motionerade.
Blev 50 minuters pw och kändes bra med tanke på hur länge jag har varit sjuk och att jag fortfarande inte är helt frisk än.
 
Kvällen har spenderats i soffan med Belinda och 2 filmer och en massa skratt.
Första filmen blev Something Borrowde, för vi somnade ju sist vi skulle kolla på den och ingen av oss kom ihåg var vi hade slutat titta hahahha :P
 
Kvällens andra film blev The Blind Side.
Älskar den filmen och det är tredje gången jag ser den nu men Belinda hade inte sett den.
Kan varmt rekomendera att ni ska se den om ni inte redan har gjort det.
Ja om ni har det så kan ni ju visserligen se den igen :D
 
Nu ska vi strax ut med Lilleman och sen få det nog bli sängen för börjar faktiskt bli lite trött nu...
Hoppas ni sover gott så hörs vi i morgon
Natti natti
 
Min middag :)
 
Och sedan lite varm choklad som kvällsmys till första filmen :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: