Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

I told myself that you were right for me but I felt so lonely with you

Kategori: Allmänt

Idag har jag jobbat x2. Nu är det bara 1½ vecka kvar med extra jobbet sen blir det till att plugga lite matte innan skolan börjar i augusti så jag är redo att tenta av en matte kurs direkt :)
 
Lagade lite mat när jag kom hem och hängde lite tvätt sen skulle jag bara slappa lite på soffan för sen ut och motionera lite.
Men vad händer? Joo jag somnar och vaknar 3 timmar senare och mår inte alls bra :S
känns som jag inte gör annat än sover just nu och jag förstår inte varför!
Är väl för jag inte är frisk ännu men varför blir jag inte frisk?
 
Men men bara att tuta och köra ju..
Lite synd att jag inte orkar köra till dig ikväll men det tar vi igen snart :)
 
Nu ska jag väcka min hund så vi kan ut en runda sen blir det sängen tror jag
 
Natti natti puss puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: