Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Blue Smoke

Kategori: Allmänt

Sitter här och undrar lite vart denna dagen tog vägen.
 
Var en runda i Bruces efter jag lämnat Belinda hos sig och det blev 1 timmes PW med Darre i ett underbart väder :)
Är så glad jag kan börja röra på mig igen efter dessa hemska månaderna med att vara sjuk.
Hatar verkligen att vara dålig och inte kunna göra det jag vill !
 
Men men iaf..
Väl hemma sen blev det en välbehövlig dusch och lite mat i magen för att sedan slappa lite i soffan och kolla film :)
Blev Blue Smoke; baserad på Nora Roberts bok med samma namn.
Var faktisk bra tycker jag!
Den handlar om  en tjej som ser sin familjs restaurang brinna ner till grunden när hon är liten. Vilket resulterar i att hon bestämmer sig för att bli brandutredare som vuxen.
Det är dock någon som är ute efter henne och när pojkvän efter pojkvän blir mördade genom bränder börjar hon sin jakt efter mördaren.
 
Ska snart väcka min lilla vovve så vi kan ut och röra på oss igen och sedan får det bli en relativt tidig kväll så man är pigg för jobb *2 i morgon :)
 
Vi hörs kanske senare annars hörs vi i morgon
 
Puss Puss alla söta
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: