Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

A Circle of angels, deep in war `cos I Wanted you

Kategori: Allmänt

Hade tänkt jag skulle lägga mig tidigt idag för jag har varit så trött på sista tiden men gick ju inte riktigt som jag planerat :O
Men ska jag strax krypa ner under täcket och hoppas på att vakna pigg i morgon för jag är lite trött på att vara trött !
 
Har haft en bra dag för övrigt, kollade på Bülow på tvn i morse sen blev det direkt iväg till Hbg och jobba lite för sedan vidare till pappa och jobba där. Fick även klippt 2 av 3 gräsmattor hos pappa :) Får ju passa på när det inte regnar ;)
 
Lilleman ligger och sover vid mina fötter och verkar inte bry sig så mycket om att han är ett år äldre nu.
Han har sprungit med när jag klippt gräset och passade även på att rulla sig en massa i det nyklippta ;)
Så jag tror bestämt att han har haft en bra födelsedag :D
 
Tog några bilder på körsbarsträdet idag hos pappa för tyckte det va så fint med bären som börjar få färg. Så slänger in 2 bilder på det här :)
 
Natti natti och sov gott
Puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: