Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

The Love of my life

Kategori: Allmänt

Okej min plan gick inte riktigt som jag hade tänkt mig och det var mycket svårare än jag hade tänkt mig så nu går jag på plan B istället.
 
Har bara tagit det lugnt idag och tvättat lite träningskläder och så.
 
Ska snart lägga mig och sova för ska upp i morgon och till Kristine med Alice innan hon går in på operation hela dagen.
Är så underbart att ha så bra veterinärer som bara klämmer in en när man ringer fast dom är fullbokade egentligen :)
 
Nej vet ni vad, idag blir det bara ett kort inlägg för jag ska ta och fixa mig för sängen och varva ner lite.
 
Men vi hörs mer i morgon
Natti puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: