Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Osteopaten

Kategori: Allmänt

Fredag kväll och denna veckan har bara sprungit förbi tycker jag !
 
Vi är i början av Augusti och jag tycker att det redan känns som höst :s
Lite tråkigt för Augusti brukar ju vara fin och varm men det kanske kommer vem vet.
 
Idag har jag varit hos Tobbe och fixat min kropp :) Såååå skönt ! Eller ja kanske inte när han masserade lite djupare hahaha då koncentrerade jag mig mest bara på att andas men sen är det skönt och när han släpper låsningarna, då är det så skönt :)
 
Ska dit igen om 3 veckor och då har skolan börjat igen och jag har förhoppningsvis kommit igång mer med träningen efter 3 månaders uppehåll pga. sjukdom.
Vi ska sätta lite nålar då med för jag brukar släppa ännu mer av det så blir man riktigt mjuk och fin ;)
 
Jobbade lite efter jag hade varit i Velling och sen har jag bara varit hemma och fixat tvätten.
 
Nu sitter jag och har fredagsmys med lite ost och kex :) Kollar på CSI just nu och får se om det blir en film sen eller om jag hitta rnågot annat på tvn att se :)
 
Vi hörs mer i morgon
 
Ha en super fredag och en skön helg
 
 
 
Puss och kram på er
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: