Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Love you

Kategori: Allmänt

Nu har jag precis kommit hem efter en eftermiddag/kväll hos pappa med massa bus och mys med min brorsdotter och pappa grillade kött till middag :)
 
Älskar verkligen den underbara tjejen och vad kan vara bättre en söt liten gullunge som somnar i ens famn helt slut och lycklig efter massa spring på gräsmattan och vattning av alla blommor ute hos pappa.
 
Fast kan säga att jag tog över kontrollen på vattenslangen ganska så fort för jag kan själv slutade med att faster (det vill säga jag) blev lite blöt och blommorna blev det inte hahahahaha ;)
 
Blir soffan och film för min del nu, skulle egentligen till Malmö ikväll men mysigare att vara med lilla skruttan ju ;)
 
Hörs i morgon och ha en underbar fortsatt kväll och helg
 
Pusssss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: