Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

I can wait

Kategori: Allmänt

God morgon :)
 
Har precis varit ute och svettats lite och sen körde jag magen och rumpa här hemma och ska strax hoppa in i duschen och sen blir det frukost.
Måste säga att jag verkligen älskar att svettas på morgonen haha
Men det känns liksom som en bra start på dagen och man vaknar till liv och har ett såntdär skönt adrenalin hela dagen sen :)
 
Gårdagen började med att jag körde med Alice till vår veterinär Kristine och tog prover på hennes stackars öron.
Hon har ju kroniska tarmsjukdomar som gör att hon får sämre immunförsvar samt att hon är allergisk mot allt protein hon har ätit innan hon började på sin medicin.
Så hon får lite öroninflammationer från och till och nu har hon fått den värsta hitintills stackars liten hund.
Så massa droppar av olika slag och rengöring blir det nu i en vecka till vi ska tillbaka till Kristine.
 
Efter det så jobbade jag lite snabbt hon pappa, skrev lite fakturor och betalade lite räkningar bara för att sedan köra hem och få lite mat i magen och sätta mig och plugga några timmar.
 
På kvällen blev det motion med Belinda och hundarna i Bruces. Provade faktiskt att jobba lite och kändes mycket bättre än jag trodde det skulle göra efter så långt uppehåll med körtelfebern så ska nog köra lite intervaller några dagar i veckan med försiktig igångsättning för det är ju inte så långtid sen jag hade min sista feber men känns bra :)
 
Körde inom pappa på vägen hem och behandlade Alice öron igen och sen hem och duscha, äta och soffan med film som jag så klart somnade mitt i och vaknade inte förens i morse :S haha
 
Nej nu blir det duschen för mig och jag hoppas ni orkade läsa allt ;)
Vi hörs ikväll
PUSS
 
Alice
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: