Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

I am strong when I am on your shoulders

Kategori: Allmänt

Halloj
Skulle blogga från mobilen igår kväll men mitt internet va så jäkla segt så jag gav upp det hela haha
 
Invigde dom nya skorna i morse när jag va ute på min PW :)
Riktigt sköna men sen är det ju inte så stor skillnad på dom från dom jag redan har både ute och inne haha
Älskar pumas skor och är dom enda jag använder när jag tränar :P
 
Har pluggat hela förmiddagen och har precis fått i mig lite lunch.
Tänkte slappa lite nu och sen ute med lilleman på en promenad och sen fortsätta plugga igen samt lägga på plats lite tvätt där hemma.
 
Måste handla lite med idag för börjar bli tomt i både kylen och frysen nu :O
Ska ta och fixa lite storkok innan skolan börjar så jag har mat i frysen dom dagarna tiden är knapp för mig.
Vill ju både hinna träna och plugga så mycket som möjligt :)
 
Vi hörs säkert senare
Puss
 
Mina nya skor ( vet bilden är dålig men ja ;P )
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: