Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Back to life

Kategori: Allmänt

God morgon!
 
Orkade inte blogga igår kväll för jag var helt slut.
 
Men jag fick pluggat några timmar iaf och fixat här hemma så känner mig nöjd :)
 
Har precis kommit in från en timmes PW och ska hoppa in i duschen samt ha lite frukost i magen för sen bär det av till jobb.
Ska se om jag kan plugga lite i em/kväll eller om jag tar det i morgon.
Har ca. 90 sidor att ta mig igenom innan skolan börjar nästa vecka.
Känns ganska bra att boken är för en hel termins pluggande och jag betar av den på 1 vecka ;) haha
 
Nej nu ska jag ta och bli lite fräsch igen så får ni ha en bra dag och njuta av solen; ni som kan vill säga :P
 
Puss och kram
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: