Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Summertime :)

Kategori: Allmänt

Gahhh.. tiden har bara flugit iväg och jag kom precis på att det var super länge sedan jag bloggade :S

Ja men då tar vi väl en snabb genomgång på vad som hänt då :P

Maddisen har fått antibiotika och smärtstillande för sitt sår för det svullnade upp men nu är det slut så ska börja rida henne och komma igång med henne igen :)

Skolan rullar på och är inte många veckor kvar nu !!
Skrev engelska prov förra veckan på läs och hörförståelse och fick MVG :D så jävla nice :P

Vi har 3 katter som har fått bebisar i stallet. Dom är nu 8veckor, 1,5 vecka och 1,5 dygn sååå söta !!
13 kattbebisar totalt!!!!
Så ! om ni vet någon som vill ha katt eller om ni vill ha så är det bara att säga till :)
Dom är otroligt söta och fint teckande :) Första bebisen blev tingad idag och ska få åka till sitt nya hem om ca 4 veckor :)

Hmm vad har annars hänt... jobbat en massa och målat pappas tvättstuga.. nice med lite extra penga :)

Ahh jo just det.. har tappat 8cm under brösten på typ 1.5 vecka.. så nice :)nu rör det på sig igen haha
snart är jag fit for fight igen :D

Nej blir snart duschen sen krypa ner under täcket och ladda för en ny (VARM) dag :)

Sommaren är här :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här: