Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Up to date !

Kategori: Allmänt

Kom på precis på att jag har varit jätte dålig på att blogga :s sorry!

Blir en snabb uppdatering så ni hänger med ;)

Lilla Madeira har varit duktig hela veckan så hoppas det håller i sig :)
Tömkörde henne i måndags sen skrittade vi ut igår och hon var riktigt fint och plockade fram sin spanska skritt ;)
Idag satte jag upp lite stuts och skuttade över. Hon var jätte duktig och förvånadsvärt lugn för vara henne :p

Har varit ledig från skolan måndag sen va ju tisdagen röd dag och idag hade vi studiedag. Har varit ganska skönt faktiskt och bara kunna ta det lite lugnt med plugget.

Har jobbat idag så man får lite extra pengar på kontot :P

Känns skönt att ha kommit igång med lite motion på rutin igen.. morgon promenaderna har rullat på och jag hoppas alla virus håller sig långt borta nu !

Lilla Darre har hunnit vara nere i havet alla dagarna å svalkat sig på morgonmotionen ;)
Han älskar att bada så han har varit så lycklig :D

Tänkte slänga in lite bilder från dom senaste dagarna bara sen ska jag hoppa i sängen om en stund.
Har engelska prov i morgon och det ska skrivas uppsatser :S
efter det blir ska jag jobba lite och Madeira ska röra på sig också.
Så jag hoppas ni gillar bilderna och så får ni sova gott sen så hörs vi









Kommentarer


Kommentera inlägget här: