Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

On the road again

Kategori: Allmänt

Nu har jag varit sådär dålig på att blogga igen... FÖRLÅT !

Har varit full fart hela veckan och Madeira valde att ta en bockrunda i hagen i tisdags precis när jag skulle ta in henne :S Såklart lyckas hon att snitta sig själv på ena bakbenet så var bara att åka till veterinären med henne och kolla det :(
Så nu promenerar vi bara och hon får lite smärtstillande.. bytade bandage på henne idag och det är inte så svullet mer iaf men fortfarande rejält öppet. Blir till att kolla det i morgon igen.


Annars har det bara varit plugg och jobb samt motion som har gällt för min del.

Har kommit igång med gymmet igen och kört 2 pass denna veckan samt mina pw så det är gött :P
blir en runda på lördag med hade jag tänkt :)

Min älskade lilla sötnos !


Redo för morgonens pass på gymmet


Lite lätt skadad men lika glad för det ;)


Prov på sista samhällen i morgon ( iaf för denna terminen)
håll tummarna att jag kommer ihåg allt jag ska kunna :P

Lovar att inte dröja lika länge tills nästa inlägg kommer ;)
puss å kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: