Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Let's set the world on fire

Kategori: Allmänt

Nu är det snart dax för sängen och ladda för en ny vecka :)

Helgen har varit VÄLDIGT kort !!

Fredagen spenderades med plugg och prov i skolan så nu är jag klar med samhällen för denna terminen iaf :) så jäkla skönt med en sak mindre !
Sedan blev det stallet efter det och promenad med Maderia som är svullen i sitt ben efter sårskadan :(
Hon är iaf pigg och glad iaf och stretcha henne lite och det släppte fint både i rygg och halsen på henne så det är nice :)
Slapapde i soffan bara och kollade film resten av kvällen :P

Lördagen börjades med ett pass Easyline på gymmet och för att sedan fortsätta ut på 40 min promenad med hunden :P
Slängde mig i duschen och slängde i mig lite mat och for ut till pappa och jobbade 2 timmar.
Skyndade mig ut till stallet för att hinna lite med Maddisen innan jag skulle massera Nasi :)
Han va mkt mjukare :) sååå kul när det man gör ger resultat :D
Blev sammanlagt 1 timmes promenad med maddisen samt bandagebyte och koll av sår och svullnad.

Handlade lite färs och grönsaker med mig hem så jag kunde få lite mat i magen sen kan jag erkänna att jag deckade som ett barn 2 timmar efter jag kom hem haha ;)

Idag har jag bara varit i stallet och promenerat med madeira och hunden samt ätit mat i malmö :P

Blir upp tidigt i morgon och kl. 8.00 är det matteprov ;O

Natti natti på er alla söta och sov gott puss


ingen super bild jag vet men bjuder på det ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: