Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

If there's love just feel it !

Kategori: Allmänt

Maddisen har gått på töm både igår och idag och har varit så fin ! :))
Blir töm på henne i morgon med, sen ska jag jogga ut henne på onsdag ska bli så kul och se om det är någon skillnad när man sitter upp igen :)

Fick sitta upp på Ploppi idag för han va på sure humör och bråkade med L genom att springa på bakbenen och vägrade jobba !
Så blev lite bråk med 800kg häst men efter eftt tag så gav han sig och gick så fint så ;) Att han aldrig lär sig, jag vinner alltid !! ;) hahaha

Vad har jag annars hittat på idag då ?!!

Plugg, motion bestående av 7.7 km pw, jobbat lite snabbt och sen stallet.
Blir mer plugg nu ikväll men ska först duscha !!

Har gått ner 1kg på senaste veckan :D är så skönt min kropp börjat släppa på kg igen!
Har stått stilla någon månad nu men nu jäklar hoppas jag att det håller i sig så man tappar allt som ska bort !!!!

Har fått dille på jordgubbar just nu ! hel skumt då jag typ aldrig äter gubbar annars :O
hahaha men sjukt gott iaf just nu :P
Fick blir bli det till kvällsmat idag ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: