Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Dreams are made to come true

Kategori: Allmänt

God morgon :)

Har precis kollat klart filmen från igår samt ätit frulle så nu ska jag hoppa i kläder sen blir det jobb och sedan stallet.
Sen får jag se hur resten av dagen blir :)

Igår tog jag en pw på morgonen och blev att jag gick inom mamma på vägen hem.

Sen blev det en snabb promenad hem för att byta om och lämna hunden för L skulle bjuda på pannkakor till lunch innan vi skulle till stallet :P

Vi var riktigt flitiga i stallet igår ! Mockade stallet samt Maddisen och Ploppis hagar, körde banan, tömkörde Plopp och promenerade med Madeira :)

Katja var ju och släppte hennes låsningar i Fredags så hon skulle bara promeneras med på fredagen och igår.
Idag ska jag ta henne lite på töm och 2 dagar framåt sen ska jag börja rida henne igen :D

Nej dax att sätta fart.. vi hörs !
Ha en underbar dag


Kommentarer


Kommentera inlägget här: