Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

You raise me up

Kategori: Allmänt

Så nu har jag landat i soffan och tänker slappa lite innan det blir sängen för mig

Som ni säkert har gissat och läst så hade jag en bra dag i skolan idag :) och den fortsatte att vara bra efter jag kom till stallet också :D

Madeira gick lungt, lyssnade, balanserade sig fint och var en så fin häst som bara hon kan vara!
Är ju så skönt när man kan jobba dom utan att dom spänner sig och man får sitta och försöka få dom att bara slappna av och att dom ska koncentrera sig på jobbandet och inte allt annat haha..

Jag har sagt det hela tiden och nu börjar hon visa det ! Hon är en grym häst som kan gå hur långt som helst !

Efter stallet åkte jag hem och åt lite sen satte jag mig och pluggade till provet i morgon.
Känns som jag har koll på det men man kan ju aldrig veta haha.. får se vad som kommer med på provet och om jag kommer ihåg just det just vid den tidpunkten ;)

Blev en promenad ikväll med mamma och hennes hund ( Darres helsyster), var trevligt dock kanske lite mycket motvind ibland men jag ser det som extra träning då :P 

Min söta vovve nannar gott nu iaf så det är skönt.. ska väcka honom i morgon bitti för en PW ;)

Bjuder på 2 bilder idag, en på Madeira efter vårt pass på banan samt en på min middag.. enjoy



Kommentarer


Kommentera inlägget här: