Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Today's your day

Kategori: Allmänt

Då var det måndags kväll..
Dagen har gått i rasande fart tycker jag MEN det har varit ett helt underbart väder !
SOL !!!! :))

Dagen har bestått av 9km PW med hunden i morse, skola, stallet och nu plugg igen.. funderar på en pw till ikväll men får se lite när jag blir klar med plugget och hur trött jag är då :P

Skrittade ut Madeira 1 timme idag så hon kunde få bort lite av träningsvärken från igår..
Louise följde med ut på Ploppi också så det blev en mysig runda i solen.

Så nu sitter jag här lite dåsig efter min kycklingsallad och ska komma på bra saker att skriva.. både här och i mina uppsatser hahhaha jobbigt ;)

Min älskade söta Darre ligger och sover nedanför mig
Hahaha vaknade i morse av att han snarkade såå högt så jag nästan trodde det åskade haha men är man fralla så är man ;)
Tur dock att han inte alltid låter så utan mest när han är riktigt trött eller sover på rygg :P

Nej vet ni vad nu ska jag fortsätta skriva.. har lite saker jag vill ha klart innan påsklovet så man inte har allt kvar dom sista veckorna sen innan sommaren

hoppas ni njuter av vårsolen !

Puss och kram på er så hörs vi snart igen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: