Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Sunshine

Kategori: Allmänt

God morgon :)

Varit ute och PW 4,5km i ett helt underbart väder ! Jag får såå mycket energi av denna underbara vårsol :D
har även kört lite mage och rumpa här hemma
Så nu blir det lite frulle innan det är dax att be ge sig till skolan för 2 timmar engelska

Slutar till lunch så det är riktigt gött, ska bara hem och äta lite då sen blir det stallet och ut å skritta en runda på kladdisen så hon blir av med lite slagprodukter i musklerna från igår :P

Sen blir det lite jobb efter stallet så man får lite pengar också haha

Hoppas ni får en underbar dag och njut av solen säger jag bara
Jag verklingen älskar våren

kramar


Lilleman för några sommrar sen.. han verkligen älskar att bada :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: