Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Power !

Kategori: Allmänt

Red både Madeira och Plopp idag, satte mig på banan och trimmade dom över lite bommar.
Va duktiga båda två men lite trötta i baken från igår men är såå skönt att allt jobb jag lagt på maddisen äntligen börjar visa sig och att hon sammarbetar ist för att motarbeta allting :))
Ploppi tyckte det va lättare att galoppera på stället ist för att trava framåt haha men tillslut så va han grymt fin också.. han fick kantra lite efter vi va klara bommarna så han fick sträcka ut sin stora kropp.

Nu har jag ätit, duschat och börjat plugga.. sitter och läser Flickan med majblomman till min svenska kurs.

Nee fortsätta och läsa lite nu..

Ska upp och gå långrunda innan skolan i morgon tänkte jag, tror jag kommer vara lite stel hahha ;)

kommer lite bilder här nere på mina övningar på banan samt på ploppis hals :P

puss å kram

Känner mig som en liten myra här uppe ;)



Mina små trav bommar


Galoppbom samt stuts längs bort.. riktigt bra styrketräning

Kommentarer


Kommentera inlägget här: