Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Love

Kategori: Allmänt

Älskar min brorsdotter såååååå mycket !
Hon är verkligen det bästa som finns!

Denna söndag har varit helt underbar måste jag säga ( har ju varit sol !)

Började dagen i stallet.. hoppade Madeira idag och jag kan inte annat än säga att hon gjorde mig så stolt
Hon som har en stor tendens att galoppera på stället, bli allmänt stressad å sen slänga sig iväg..
MEN hon galopperade lungt, jag kunde till största del bara vara lätt i handen och hon hoppade runda språng
jag är så lycklig att all träning och slit fungerar och att det ger dessa resultat :D


Efter stallet va det bara hem och duscha och byta om för att köra till min bror och hans
la familja..
Min bror fyller ju som sagt år i morgon så vi firade honom idag..
Det bjöds på smörgåstårta samt senare även kakor och glass.. såna gottegrisar ;)

Min älskade borsdotter och jag mös och lekte som bara den!


Dessa blommor fick min kära bror av mig


Måste erkänna att jag är ganska trött nu
ska kolla igenom filmerna från idag när jag hoppade Kladdisen sen blir det ut med Darre och sen ska jag leta upp min säng

Natti natti sov gott

Kommentarer


Kommentera inlägget här: