Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

It's in your hands

Kategori: Allmänt

Har verkligen varit full rulle idag !

Engelskan gick bra idag.. vi fick 16 adverb och sedan skulle vi göra en historia där alla adverben skulle finnas med.. tog ett tag men vi fick till det ganska bra faktiskt :)

Sen blev det stallet och jobb som jag skrev i morse :P
Ska plugga lite nu men är döds trött, men ska ren skriva vår engelska iaf sen blir det nog slappa och sen nanna kudden :P

Ska motionera och en runda til malmö på jobb innan skolan börjar i morgon så behöver ladda upp med nya krafter ;)

Längtar till lördag :D

Måste säga att jag tycker tiden bara springer förbi just nu.. hinner inte riktigt med..
Är redan fredag i morgon :O va det inte precis måndag?!?


Diskuterade lite planer med pappa idag, får se lite hur det blir..
mycket att väga in och svårt att veta vad man ska göra..
men ska fundera lite på det hela och prata med pappa igen om det iaf :)

har lite stress över sommaren, hoppas jag hittar tillräckligt med jobb så jag klarar mig :S
Hatar att pengar har så stor betydelse, speciellt nu när man pluggar
men men jag brukar ju alltid lösa saker och ting :P

nej ! nu ska jag ta och skriva engelska och sen se om jag orkar läsa lite också innan jag tackar för mig denna torsdag..

natti natti och dröm sött

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: