Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Good feeling

Kategori: Allmänt

Passar på att plugga lite innan jag ska iväg ikväll så känner mig lite duktig :P

Vaknade kl.5 i morse men lyckades som tur var somna om efter ett tag haha
känns okej att gå upp så tidigt på vardagarna men på helgen kan man kanske få sova lite längre ;)

Va i stallet i fm och fixade sen va jag på hemligt uppdrag för i morgon ska jag på kalas hos min kära bror som fyller år på Måndag :)


Tar vilodag från träningen idag :( känner att skolan får komma först idag så att man inte får för mycket sista tiden sen för är ju bara 10v kvar innan det är sommar :)
MEN ! Jag måste verkligen få in rutin med gymmet igen ! har kommit av mig helt med det sen jag började plugga :/
Skärpning på mig :P
 
Glöm nu inte att ställa om klockorna inatt förresten...
Nu går vi äntligen in på sommartid och får underbara ljusa kvällar :D
I morgon har dom lovat sol igen så det hoppas jag på !

Nej nu får jag sluta lata mig haha

Här kommer bild på gårdagens shopping på Flädie


hoppas ni har en skön helg och att ni laddar för ny (snabb?) vecka :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: