Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Girl gone wild !

Kategori: Allmänt

Torsdag kväll!! veckan har som vanligt sprungit iväg !

Idag vaknade jag med ont i halsen och var lite seg så det blev bara en 4km PW på morgon kvisten.

Hade engelska prov på morgonen som jag tror gick okej, men återstår ju att se :P haha

Madeira va lite galen idag !
Hon var lite trött i baken så när jag tyckte hon kunde jobba med den och inte lata sig så blev hon lite sur på mig haha
Hon har breddat sig så mycket dock! både halsen, manken och rumpan.. såg det idag när jag red :O
Men det är nice :)

Efter stallet åkte jag till pappa för att jobba lite... är gött att få in lite extra när man pluggar ju :)

Blir jobb i morgon också för jag har ingen skolan då det är studiedag :)

Måste erkänna att jag är grymt trött så nu tänker jag lägga mig i soffan och kolla film sen kommer jag nanna gott i natt.

Förresten.. hade en nice utsikt ikväll när jag jobbade...
bjuder på 2 bilder på den.. detta är fotat (med mobilen bara) från pappas tomt/utanför företaget





Natti natti
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: