Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Fredags morgon

Kategori: Allmänt

God morgon alla glada.. eller ja det är ju mer förmiddag nu men ja iaf ;)

Känner mig duktig idag, tog en power walk på 5,65km i morse sen blev det en snabb dusch
och iväg till Malmö för att hämta färg till pappa.
Tog en snabbis in om Flädie och handlade lite :P (bild kommer nog ikväll)

Sitter hos pappa nu, har slängt in mina träningskläder i tvätten och ska  till skolan om 15 min.
Blir en timmes Engelska idag..
Vår lilla short story vi skrev igår blev oväntat bra tycker jag, får se om jag lägger upp den här någon dag :P

Jag trodde det skulle vara sol idag :s
är ju mest bara grått och dimma ;(
Grrr

Nu ska jag mysa med hundarna innan skolan !

vi hörs sen puss och kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: