Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Believe it

Kategori: Allmänt

Fick ett helt underbart sms ikväll som gjorde mig så glad !! :D

Har varit full rulle hela dagen och kom nästan precis hem.

Min halsmandlar ger inte med sig och har börjat svullna ännu mer igen så i morgon ska jag till vårdcentralen och ta halsprov så får vi se om jag ska till läkaren så han får kolla eller om jag får antibiotika bara eller vad dom nu hittar där ;O

Jobbat hela dagen iaf trotts att jag var mer död än levande men efter någon timme så rullade det på ganska bra.

Körde ut till stallet direkt efter jobb och kollade när M red och gav henne lite tips med traven :)
Blir tävling för henne i helgen och hon har bara 4gången kvar att kvala till SM så håll tummarna för henne är ni söta :)

Lilla Nasi fick massage också så han är mjuk och fin inför helgen :)

Myste lite med kissarna i stallet och gav dom mat för dom var vrålhungriga :s
Men har gett B i uppdrag att ge dom mat från mig nu när jag inte är där så ofta :)

Blir sängen för mig nu iaf så jag vaknar i morgon :P

Helt sjukt att det redan är Torsdag i morgon, det va väl precis Måndag?

Dagens lunch :) MUMS !!


Pappas lilla bil fick sig ett bad idag så nu är den ren och fin igen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: