Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

I'm not ever alone

Kategori: Allmänt

Halloj på er alla glada :)

Jag känner mig så jävla lat och jag vill bara träna men det är ju verkligen inte lönt innan viruset är ute ur kroppen för då lär jag ju ligga ännu sjukare sen :S grrr

Va en runda i stallet i förmiddags och B fick prova min sadel och hjälpte henne lite med sin pålle.. han blev riktigt fin faktiskt :)

Passade på att sola lite på vägen hem så jag slipper känna mig som ett lik ;)

Annars har jag faktiskt bara slappat idag.. känns som jag inte gör något anna än slappar men hellre det och bli frisk än dundra på och i hundranittio och gå sjuk onödigt länge.

I morgon blir det jobb iaf sen ska jag se om jag kan klämma in lite shopping i veckan med :D

Nu ska jag ut med lilleman sen blir det duschen och krypa ner under täcket

natti natti puss

Så här sover min sötnos just nu.. han bäddar väl innan han somnar ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: