Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

I'm indestructible

Kategori: Allmänt

God morgon mina älsklingar ;)

Sitter i soffan och börjar faktiskt bli lite hungrig, blir lite frulle och sedan en dusch och komma iväg.
Ska till min underbara osteopat på förmiddagen idag och få massage och släppa alla låsningar och tro mig det kommer bli sååååå skönt !! :D

Jobbade som en galning igår och tog ingen lunch, men jag ville hinna så mycket som möjligt så jag kunde vara ledig idag utan det blir för mycket extra för pappa att fixa :)

Men jag var verkligen helt slut när jag väl var hemma vid halv 7 tiden så jag slängde mig faktiskt bara i soffan och slappade och kollade lite film och sen tv :)

Idag känner jag mig relativt pigg och känns som energin är på väg tillbaka vilket är otroligt skönt så kan man kanske snart börja träna igen :)
har lite tränings abstinens !!!!

Nej nu måste jag sätta fart ju ! Vi hörs ikväll

Puss puss på er :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: