Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

I'm down on my knees

Kategori: Allmänt

HELG !! så underbart skönt ! :))

Gårdagen bestod av vårdcentralen på fm och massa prover på min dumma hals. har ett test kvar och få svar på men annars har dom inte hittat något så får väl se. Hade varit väldigt skönt och kunna få träna snart igen ju :)

Direkt efter det cyklade jag hem och hämtade Darre och körde till pappa och jobbade.
Va jäkligt segt men blev iaf några timmar.

Idag har jag jobbat hela dagen och passade på och kisnappa pappas tvättmaskin så jag kunde få lite rena kläder ;)
Va hemma strax efter 18 och då blev det jordgubbar till lunch och sedan har jag rensat i klädkammaren och även lagt på plats all tvätt.

Scannade in lite bilder idag från när jag va liten och lite på mina gamla hästar och så..
Hade tänkt att jag ska pressentera hästarna genom mitt liv med lite text och bilder här på bloggen. Med start på min B-ponny. ska bara hitta lite mer gamla foto så kommer detta komma :)

Nu ska jag fortsätta kolla tv i hade jag tänkt.

Hoppas ni har en super start på er helg !

puss puss på er alla

Bjuder på denna bilden på mig som liten hahaha ser ut att vara gott ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: