Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

I like it

Kategori: Allmänt

Vaknade kl. 6 i morse pigg och vaken men då mina försök till sovmorgon i den gångna helgen inte riktigt lyckades så valde jag att dra täcket över huvudet och lyckades faktiskt att somna om. Vaknade igen vid 9 tiden och då blev det duschen för sen iväg och jobba lite.

Väl hemma på eftermiddagen så slängde jag i mig lite mat och tog en snabbdusch bara för att sedan iväg på ett lite möte, blev en tur till kyrkogården efter det.

Ikväll har jag bara slappat och försökt bli frisk ! Hoppas verkligen snart att jag börjar må bättre.. vill ju träna ! Abstinensen nu börjar bli olidlig kan jag tala om ! :P
Va ute en runda med lilleman och passade på att kast lite boll på gröningen innan vi gick hem igen :)

I morgon tänker jag försöka på mig en sovmorgon till för sedan ta tag i lite tvätt och hemmet. Blir en tur iväg och hjälpa B så hon vet var hon ska behandla sin häst sen får jag se om jag orkar kolla när hon tränar på kvällen :)

Ahh just det ja :D På torsdag får jag resten av mina pengar från CSN, för dom har ju noll koll och har betalat alldeleds förlite till mig denna terminen så kommer en fin summa till mig :))
Blir shopping sen !!!! :P

Nej nu blir det soffan och lite tv innan det är dax för sängen för min del.
En mysig famn hade inte varit fel inatt och vet vilken jag hade velat ligga i ! :)

Ha det nu så bra så hörs vi snart :)
puss puss och sov gott

Kommentarer


Kommentera inlägget här: