Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

On my way to the top

Kategori: Allmänt

Har ni haft en bra måndag?
 
Min har varit helt okej förutom att jag är trött och har ont i min hals :S
Har jobbat idag bara och sen tagit det lungt hemma.
Blir till att ringa vårdcentralen i morgon och kolla svaret på min halsodling. Hoppas på en bra behandling så jag kan få bli frisk, 6 veckor börjar ta på krafterna faktiskt !
 
Ska se om jag kan planera in några helger så jag kan komma iväg lite för känns som man skulle behöva ladda batterierna lite så man orkar hela hästen och vintern sen.
 
Blir lite extra jobba mellan den 9-27 Juli också så det blir full rulle på vardagarna under denna månaden.
Sen ska jag ta tag i några kapitel matte som skall tentas av när skolan börjar för att jag ska spara en termin på matten :)
Ska kolla hur mycket det blir med hösten kurser i skolan och om jag möjligtvist kan köra 1 eller 2 på distans med så allt går lite fortare så jag kan bli sjuksköterska sen :D
 
Tänker på min lilla brorsdotter ikväll som är inlagt på sjukhus ikväll <3  Faster tänker på dig lilla loppan
 
Sista på Criminal Minds nu sen blir det att fixa sig för sängen för min del iaf.
 
Lilla söta Darre
Borstade min lilla hårboll idag :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: