Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Holding your hand

Kategori: Allmänt

God morgon alla glada :)
 
Solen lyser så underbart idag och idag ska jag försöka hinna med och lägga mig och sola lite :P
 
Gårdagen bestod bara av jobb sen var jag hemma vid 18 tiden och lagade mat och fixade sen slappa jag och blev någon timme i tele med B senare på kvällen :)
 
Loggade precis in på tradera där jag slängt ut lite hästsaker till försäljning och blev riktig glad när jag så hur många som buda :) Blir spännande och se hur mycket det kommer upp i tills det går ut på lördag :P
Måste ta och fortsätta sortera bland allt jag har också.
Belinda skulle komma å göra en genomgång sa hon för och se om där var något hon ville ha hahaha
 
Är ju verkligen sjukt hur många tusentals eller ja förmodligen tom. hundratusentals kronor man har lagt på hästarna.
Men jag ångrar inga år med hästarna ! verken dom jag har ägt och tävlat, ridit till eller alla åren jag jobbade men några av Sveriges finast hästar, för det har format mig till den jag är och jag gillar vem jag är och jag vet att jag är en bra människa med rätta värderingar i livet :)
Sen visst är lite störigt att ha så mycket att plugga in nu när man är äldre men blir ju tyvärr så när man åker iväg och börjar jobba som 14.5 åring :P
 
Nej vet ni nu blir det till att börja dagen så det blir gjort lite idag med :)
 
Ut och njut av solen så fort ni kan för det tänker jag göra puss och kram på er alla
 
Blir två bilder på Darre och Snobben från igår eftermiddag.
Snobben tycker det är onödigt att stå upp och äta när man kan ligga ner ;)
 

Kommentarer

  • Belinda säger:

    Är fortfarande lika imponerad att min telefon inte avbröt samtalet igår. Haha!
    Kommer hem till dig dn helg och stökar runder bland dina hästsaker :)

    Svar: haha ja det är jag med ;)Ja det får du göra.. allt ska bort som sagt :)
    Camilla

    2012-07-04 | 08:32:16

Kommentera inlägget här: