Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

You are my best friend

Kategori: Allmänt

Hej alla glada

Hoppas ni har en bra helg.

Nu börjar jag äntligen må lite bättre efter jag stoppat i mig både det ena och andra för att ta kål på förkylningen som satte sig i bihålorna.

Torsdagen bestod endast av plugg och stall sen var jag mer död än levande.
Sladdisen fick jobba på lina då jag jobbat henne ganska hårt dom sista dagarna.

Idag har jag städa och tvättat samt hjälpt pappa lite och levererat några skjutdörrar som han hade lackerat.
Sedan hämtade jag upp Louise och fick en liten överraskning :)
Vi ska se Lady Gaga i septemper i Köpenhamn. Så jäkla kul kommer det bli :D

Vi skrittade ut hästarna en runda i det sköna vädert så blev lite som deras vilodag idag.
Gillar inte när hästana står helt när dom har vilodag utan vill gärna att dom skrittar lite antingen för hand eller uppsuttet. Tycker det är betydligt bättre för dom.

Vi har haft myskväll med hemmagjord planka, kortspel, film och lite gott att mumsa på.
Har varit en riktigt nice kväll :)


Ibland önskar jag att det inte fanns så mycket att tänka på och att det ibland var lite lättare att veta hur man ska göra och hur saker kommer att bli. Men men.. allt löser väl sig till slut på ett eller annat sätt.

Nu ska jag snart nanna kudden tror jag. Blir stallet i morgon bitti.

Natti natti

Lady Gaga !


Mat !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: