Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Words can't bring me down

Kategori: Allmänt

Då var vi inne i ny vecka igen !

Det är nu 8 veckor kvar av skolan för denna terminen, tiden verkligen flyger iväg.
Jag hoppas att jag kommer klara min mål, hade varit så skönt.

Just nu sitter jag och plugga och Darre sover (som vanligt)
Blir lite jobb i eftermiddag, ska hjälpa pappa med lite som han har lackat som skall levereras i morgon.

Annars händer det inte så mycket idag faktisk

Lite tråkigt väder idag och det skall det ju vara hela veckan :/

Hade tänkt försöka sola lite antingen idag eller i morgon så man får lite värme i kroppen.

nee nu ska jag fortsätta så allt blir klar
vi hörs

puss å kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: