Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Time flies by

Kategori: Allmänt

Vaknade klockan 5 i morse med ont i magen och mådde dåligt :S
Har varit vaken sen dess så är ganska trött nu.

Mina lektioner var inställda idag iaf som tur var så blev plugg hemma på förmiddagen innan stallet.

Kan väl bara säga att idag har det mest bara regnat förutom lite nu på kvällen. Ska regna hela dagen i morgon också, mindre roligt !

Madeira, Madeira ja vad säger man om henne idag ?
Kan väl säga att vi hade en kamp idag när vi jobbade.....
har börjat sätta mer och mer press på henne och hon gör allt för att komma undan det.
Idag försökte hon med att flåsa som en tjur och gå på bakbenen.
Synd bara för henne att jag sitter där jag sitter och att det inte biter på mig ;)
Men kommer bli bra i slutändan iaf !

Masserade Nasi idag med så det blev många timmar i stallet idag.

Ska kolla klart på tvn sen ska jag krypa ner under täcket och nanna :)

Puss och kram

Blir en längtar efter sommaren bild igen ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: