Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

This is not a drive by

Kategori: Allmänt

Har ni överlevt fredagen den 13:e ?

Jag har och det har varit en så grymt bra dag..
Ett telefonsamtal som gjorde mig lycklig och jag hoppas på att det ger något.
Sedan ett samhälls prov som jag har fasat för men som gick galant :))



Efter provet var jag bara hem om och bytade om sedan åt jag och L och sedan blev det stallet.
Maddisen va duktig idag men brunsiga ston som verkar ha kärat ner sig helt i hingsten.. tur han kan uppföra sig iaf för det kan inte sladdisen ;)

Ja just det var ju duktig och tog en pw i morse, blev dock bara 5,6km men bättre än inget efter alla virus och skit.

Annars har kvällen varit lugn.. sitter å glor lite i soffan nu bara.
Har satt en fördeg på en av mina surdegar så den ska fixar till i morgon bitti sen bakas på kvällen :))
Spännande !!

Men vi hörs i morgon
Natti natti och trevlig helg på er alla

Kommentarer

  • Karin säger:

    Du har missförstått, fredagen den 13:e är en turdag som du märkte i dag :). Bra foto, lite uppsnofsad. ;)

    2012-04-14 | 09:46:27
    Bloggadress: http://sunnys-matte.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här: