Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

don't stop believing

Kategori: Allmänt

Fredag i morgon och vart tog veckan vägen?! :O

Känns som våren är på väg.. varit betydligt varmare idag :) det tackar vi för !
Ska bli regn i morgon men sen sol på lördag igen :)

Har mest pluggat hela dagen känns det som.. prov i samhälle i morgon..
Önskar mig en smartare hjärna just nu och framförallt ett bättre minne men ja det är kanske lite svårt att fixa tills i morgon haha

Madeira fick jobba lite på lina idag.. hon var sig själv igen, pigg och glad :)
Dock brunstig till max ! tror hon hade velat ha bebis i magen, men det kan hon glömma haha

Cyklade med Darre i morse sen har han sprungit massa i stallet och lekt med boll så han är nöjd och glad..
Ja, han sover ju som vanligt men jag gissar på att han är nöjd :P


Har pluggat sen jag kom hem från stallet, förutom när jag åt lite middag så måste erkänna att jag börjar bli trött nu :/
Tror jag ska slappa lite och fortsätta plugga i morgon bitti innan första lektionen.

Vi hörs i morgon

PS. Surdegsgrunderna mår toppen ;)

Min kvällsmat efter stallet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: