Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Through my rise and fall, you've been my only friend

Kategori: Allmänt

Lördagen har gått i en rasande fart men jag har hunnit med mycket !

Började med att sätta degen till mitt bak.

Sen va jag ute med lilleman samt åt frulle innan det var dax för att hoppa i stallkläderna och köra till stallet.

Fixade stallet och motionerade Madeira och Plopp.
Dom var duktiga båda två faktiskt och det var ett helt underbart väder så vi njöt av solen och värmen.

Innan jag var helt klar så hade jag lilla N kvar att massera.

Blev ganska många timmar i stallet idag men tar ju sin lilla tid med allt.

Men iaf så efter stallet var det dax för några timmars jobb !!

Nu sitter jag i soffan och är ganska seg. Har hunnit med att laga mat och äta, diska, baka bröd och sätta ny deg (som ska bakas i morgon bitti) och allt det sedan jag kom hem från jobb ikväll ;)

Det enda som jag borde hunnit med som jag inte har gjort är plugga.. men man kan ju inte plugga varje dag väl?

Nej nu ska jag kolla lite film sen blir det sängen för min del...

vi hörs i morgon natti natti

Längtar tills sommaren kommer

Kommentarer

  • Karin säger:

    Oj vad mycket du gjort i dag, måste kännas bra. Ja visst längtar man till sommaren, härlig bild. :) Nej man kan nog inte plugga varje dag även hjärnan behöver återhämtning.

    2012-04-15 | 09:56:44
    Bloggadress: http://sunnys-matte.bloggplatsen.se/
  • Kerstin säger:

    Duktig du varit.Javisst är sommaren TOPPEN..Kram

    2012-04-15 | 21:16:05
    Bloggadress: http://kerstinboos.bloggplatsen.se/
  • Camilla säger:

    Moster: Tack! :) kram



    Mamma: Ja det va full rulle så det var nice.

    Ja jag tror det med att det inte går att plugga hela tiden.

    2012-04-16 | 08:33:32
    Bloggadress: http://darkriverside.blogg.se/

Kommentera inlägget här: