Dark Riverside

Dark Riverside - Fransk bulldog herre i sina bästa år. Här får ni följa mig och min hund och allt annat som händer i mitt liv.

Ready to fight

Kategori: Allmänt

Tänkte blogga lite snabbt innan jag måste lägga mig om jag ska vakna i tid i morgon..

Madeira har varit duktig och jobbat på bra..
Hon jobbade på lina igår och idag tog vi ett lösgörande pass på banan och sen masserade jag hennes nacke efteråt samt stretcha halsen och nacken.

Igår var det full rulle hela dagen, skola, stall och sedan osteopaten.
Fick släppt låsningen i nacken som bråkat lite med mig sista veckorna så var grymt skönt.
Fick dock lite huvudvärk efteråt men la sig lagom till kvällen så det var skönt :)

Idag har jag sökt höstens kurser iaf... hoppas på jag fixar allt :S
Men har ju mitt mål så måste komma ihåg det !
Har lite svårt för när saker drar ut på tiden.. gillar mer när det händer nu !
Lättare att behålla motivationen då för mig.

Ja annars har det väl inte hänt så mycket..
Blir ett hektiskt avslut på veckan dock !
Har prov på fredag samt massa jobb som jag ska hinna med också :S
Sova nästa vecka istället?

Jo föresten.. blev en PW i morse :)
Hoppas alla virus håller sig borta nu så jag kan komma helt igång igen !

Nej jag skriver mer i morgon
Vi hörs Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: